Zeilkamp

450,00

Catamaran zeilkamp op het strand van de Wassenaarse slag. Zeilen, surfen, suppen, bodyboarden, kayakken en leuke strandsport en spellen. Maandag t/m vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur, inclusief lunches en een afsluitende diploma uitreiking en BBQ. Voor jeugd van 10-18 jaar.

Zeilkamp in Wassenaar

Locatie:
Strand, Wassenaarse Slag clubhuis KZVW. Aan een van de fijnste stranden van Nederland is ons clubhuis ingericht met onder andere een lunchruimte, kleedkamers met sanitair en douche en een ruim terras. Met de auto is het onze locatie ongeveer 10 minuten rijden vanaf de afslag Wassenaar (A44).

Materiaal:
15 catamarans (Nacra, Hobie cat, Dart), reddingsboot, sit-on-top kayaks, golfsurfplanken, bodyboards, stand-up paddelboards en strandspellen.

Vorm:
Catamaranschool Zeehelden organiseert in de zomervakantie supergave zeilkampen. Er wordt namelijk met catamarans op zee gevaren wat natuurlijk superstoer en spectaculair is. Als je begint met catamaranzeilen dan zal je bij een instructeur aan boord zitten om alles te leren over sturen, zeilstanden, gewichtsverdeling en nog veel meer. Als alles goed is gegaan, kan je aan het eind van de week een van de vijf Zeehelden diploma’s bemachtigen. Wanneer je de basis van het catamaranzeilen goed in de vingers hebt, kan je zelfstandig met je maatje op een van de jeugdcatamarans leren varen. De instructeurs zullen je dan vanuit de motorboot coachen. Stel je eens voor: hangend in de trapeze racen over de Noordzee golven…

Tijdens de week zullen we nog veel meer leuke activiteiten doen die perfect bij het strand passen. In de golven gaan we bodyboarden, golfsurfen, suppen en/of brandingkayakken. Op het strand zullen we spellen en fun sports doen. Bij het zeilkamp ligt de nadruk op catamaranzeilen, maar als er door (weers)omstandigheden niet gevaren kan worden, hebben we heel veel mooie alternatieven waardoor een leuke week gegarandeerd is.

Begeleiding:
Teamleider Wouter van Raaij en instructeurs.

Kleding en uitrusting:
Catmaranschool Zeehelden heeft kleding en uitrusting beschikbaar. Als je eigen een eigen wetsuit, zwemvest of schoentjes hebt, kan je deze natuurlijk ook gebruiken. Verder moet je in ieder geval zwemkleding en warme kleding meenemen.

Meer aanvullende informatie volgt na aanmelding