Ouder en Kind zeilen

Catamaran zeilen is een superleuke sport om als ouder en kind samen te doen. Het is lekker sportief en uitdagend om in de branding en op zee de catamaran onder controle te krijgen.

Er zijn weinig dingen leuker dan samen met je ouder/kind te genieten van het spel met de elementen en de techniek van het catamaran zeilen onder de knie te krijgen. Dit is de reden dat we bij Catamaranschool Zeehelden – naast het jeugdzeilen en de cursussen voor volwassenen – ook ouder-en-kind-zeilen zijn gaan aanbieden.

Catamaran zeilen samen met je kind

Bekijk hieronder de mogelijkheden

Data en tijden

De ouder-en-kind-zeillessen zullen plaatsvinden op zondagmiddag en kunnen worden geboekt voor een reeks van drie lessen.

• 2 juni, 9 juni, 16 juni
  • 23 juni, 30 juni, 7 juli

De  ouder-en-kind-zeillessen vinden plaats onder begeleiding van kundige instructeurs en duren van 14.00 uur tot 17.00 uur (optuigen/aftuigen, omkleden en twee uur vaartijd). In geval van slechte weersomstandigheden (te bepalen door Zeehelden), zal er een nieuwe datum geprikt worden.

Iets nodig?

Al het benodigde materiaal (wetsuit, zwemvest, trapeze en safety gear) is voorhanden. Alleen zwemkleding en een handdoek hoeven meegenomen te worden.

Kosten en aanmelden

De kosten voor een reeks van drie lessen is voor 1 ouder en 1 kind in totaal € 400,-.

Een losse les is onder voorbehoud van beschikbaarheid ook mogelijk. De prijs voor een losse les is voor 1 ouder en 1 kind in totaal € 150,-. Aanmelden? Stuur een e-mail aan info@catamaranschool.nl.

Samen in de actie