Jeugdzeilcursus

Op zee zeilen met een catamaran? Alles leren over de wind, stroming en getijden en nog veel meer? Dat kan op het strand bij Catamaranschool Zeehelden. Op zondagen kan je de jeugdzeilcursus ‘Zeehelden’ volgen. In zes ochtenden maak je kennis met de leukste sport van Nederland. Aan het eind van de cursus kan je een van de vijf Zeehelden diploma’s halen. Als er te veel of te weinig wind is om te zeilen, zal er een alternatief programma zijn, zoals golfsurfen of bodyboarden.

Catamaran zeilen jeugdzeilcursus

Bekijk hieronder de mogelijkheden

Voor wie?

De jeugdzeilcursus is voor waterratten van 10 tot en met 18 jaar, in het bezit van zwemdiploma B of vergelijkbaar zwemdiploma.

Wanneer?

De groep zeilt van 10:00 uur tot 13:00 uur op:
– zondag 2 juni t/m zondag 7 juli
– zondag 2 september t/m zondag 6 oktober

Waar?

Bij Zeehelden aan de Wassenaarse Slag, Wassenaar. Op ongeveer 10 minuten rijden van de A44 tussen Den Haag en Leiden.

De kosten voor het jeugdzeilprogramma ‘Zeehelden’ bedragen € 300,- per cursus.

What else?

Catamaranschool Zeehelden heeft kleding en uitrusting beschikbaar. Het is echter beter om je eigen wetsuit en/of zwemvest en/of schoentjes te hebben.