Surf kinderfeestje

Ben je binnenkort jarig en wil je het áller gaafste kinderpartijtje van het jaar geven? Of ben je op zoek naar een gezellige en spectaculaire activiteit om te doen met je teamgenoten van je sportclub?

Kom dan met je vriendjes en vriendinnetjes surfen of bodyboarden bij Zeehelden! Want wat is er nou cooler dan een surffeestje!!

Surf kinderfeestje informatie

Leukste partijtje van het jaar!

Aan het begin van het partijtje wordt uitleg gegeven over het surfen en de veiligheid. De kids oefenen eerst op het droge en gaan vervolgens onder begeleiding het water in. Met behulp van de instructeur(s) leren ze op hun surfplank te balanceren en golven te pakken. Heerlijk zwemmen en spelen in de zee! Waterpret gegarandeerd!

Het kan voorkomen dat de golven te hoog zijn om te surfen. In dat geval kan er lekker worden gebodyboard. Met bodyboarden lig je op een klein plankje dichterbij het wateroppervlak om zo razendsnel met de golven mee te glijden. Super leuk als er hoge golven zijn!

Kom je feestje dus lekker vieren op het strand en in de zee!

Wat?

Een clinic van 1,5 uur.

Waar?

Bij Zeehelden aan de Wassenaarseslag in Wassenaar.

Prijs en info

De kosten zijn € 22,50 p.p.

De prijs is inclusief wetsuit, het benodigde materiaal, instructie en begeleiding. Ook limonade en iets lekkers zitten bij de prijs inbegrepen.

Vereisten

De deelnemers moeten minimaal acht jaar oud zijn en in het bezit zijn van zwemdiploma A of een vergelijkbaar diploma. Minimaal zes deelnemers.